Zašto ne pišem, zašto me nema


BLOG

Drage moje, dragi moji, braćo i sestre, dame i gospodo i slučajni prolaznici,

Iako me već dugo nema, vi dolazite na ovaj blog nadajući se novom tekstu ili priči. Ali nema. Nestala sam. Nema priča, nema tekstova.

Da niste, sačuvaj me Bože, pomislili da sam umrla? Mislim i to se događa. Neko živi i onda iznenada umre.

Ne, nisam umrela 🙂 Živa sam i koliko-toliko zdrava.

Zašto onda ćutim, zašto ne pišem, zašto me nema?

Zanimljivo pitanje na koje imam dva odgovora.

Inspiracije sam imala, ali ne i koncentracije. Skoro sam zaboravila da pišem ovakve luckaste tekstove. Da pišem o politici ne vredi. Nikoga od vas ne zanima politika. Dosta vam je politike na televiziji, net portalima, uživo.

Laptop je star i bolestan. Jedan momak koji je u novembru formatirao particiju C dao mu je prognozu-početak marta. Ne isplati se da kupujem SSD disk ili neke druge delove.

Reče mi taj momak da je pametnije da kupim nov laptop jer je ovaj star desetak godina. Koliko je to života u kompjuterskom svetu nemam pojma.

Šta se zapravo dešava sa ovim laptopom, laptopićem?  Uh…pitanje je teško.

Na desktopu nestaju mi ikonice pa ih onda nekako vraćam. Dešava se i da lap sam briše ono šta napišem, na nekom forumu. OK, tu je lakše. Mogu da napišem drugi komentar.

Ali, na WordPressu taman hoću da objavim šta sam pisala, kad počinje brisanje. Jedva stopiram to brisanje. Svaki čas moram da sačuvam napisano da ne bi tekst ( ili priča ) nestali.

Muke moje. I šta da radim? Ne mogu ni onaj roman koji neću štampati da sređujem i doterujem.

Pošto sam u peMziji nemam brdo para. Da imam brdo para pa da laptopove menjam jednom mesečno. Ali nemam, nemam braćo i sestre i dame i gospodo!

Zato ću morati, htela ne htela da kupim nov lap na rate. Model koji želim da kupim nije ni jeftin a ni mnogo skup. Skuplji je od ovog koji je bolestan.

Ne znam datum kupovine. Ne volim da planiram ništa. Svi su mi se planovi, do sada, rušili kao domine, kao kule od karata.

Eto da znate. Ovaj blog će živeti. Biće novih tekstova, malo će biti ozbiljnih, a više ovakvih sa ponekim žargonom. Tako sam pisala dok nisam imala njegovo veličanstvo kompjuter.

Lepo provedite ovaj vikend i budite zdravi, to je najvažnije.

Foto Pexels.com

Ostavite komentar ukoliko želite...